Доставка і оплата - Магазин гарячого шоколаду SABA

Доставка і оплата

Способи доставки

Ми подбали про те, щоб доставка замовлення була максимально простою та зручною.

Зверніть увагу деякі види доставки є платними.

Ми здійснюємо доставку такими кур’єрськими службами:

Вартість доставки: доставка розраховується транспортною службою “Нова Пошта” novaposhta.ua

  • До відділення кур’єрської служби по Україні

Терміни доставки: 1-3 дня в залежності від населеного пункту

  • Кур’єром служби доставки до дверей по Україні

Терміни доставки: 1-3 дня в залежності від населеного пункту

Вартість доставки: За тарифами кур’єрської служби

Способи оплати

  • Оплата банківськими картами

Visa, MasterCard, Maestro через Приват24, Liqpay, Термінал

Після підтвердження замовлення Вам на електронну адресу або за допомогою SMS прийде рахунок з докладними інструкціями з оплати і посиланням на сторінку платіжної системи, де Ви зможете оплатити замовлення.

Передача даних здійснюється по захищеному каналу із застосуванням сучасних методів шифрування, при цьому виключається будь-яка можливість перехоплення конфіденційної інформації.

  •      Оплата на рахунок 

UA633052990000026005036703603

  • Оплата післяплатою в відділенні “Нова пошта”

Ви можете оплатити замовлення в поштовому відділенні при отриманні замовлення.

Вартість послуги в Новій Пошті – 2% від замовлення + 25 грн (ціна може змінюватися в залежності від ваги товару, розрахувати приблизну суму ви зможете на офіційному сайті “Нова Пошта” – novaposhta.ua)

  • Безготівковий розрахунок

Безготівкова форма розрахунку можлива за умови укладення договору з юридичними особами або організаціями.

Важливо!

  • Перед відправкою весь товар перевіряється і страхується на повну вартість.
  • При отриманні посилки Вам необхідно перевірити товар безпосередньо у відділенні служби доставки в присутності співробітника.
  • У разі неповного комплекту, недостачі товару або відсутності документів (накладна покупця), необхідно скласти акт невідповідності.
  • Якщо упаковка пошкоджена, або на товар виявлені механічні пошкодження Вам необхідно відмовитися від посилки або пред’явити претензії службі доставки. Служба доставки відшкодовує завдані збитки, якщо її було завдано з її вини.
  • У разі якщо дана ситуація буде мати місце – обов’язково повідомте нам про те, що трапилося за тел. 093-399-38-28, 067-375-50-25, 099-511-92-88.
  • При онлайн-оплаті: для отримання замовлення необхідно мати при собі документ, що засвідчує особу.

При виникненні будь-яких питань Ви завжди можете зателефонувати +38 093 399 38 28 або написати на електронну пошту: ysabadir@gmail.com